Real Access Discommunication
The films of Oguchi Yoko are extremely personal. In addition, Oguchi herself has a special personality that makes her films very special. She is an outspoken masochist and experiments in life and work with her sexual proclivities. She can get surprised about what people think is normal in the field of love and could find little understanding for her own norms. That's why she made a film about it.