Lucid Dreaming
Lucid Dreaming is the result of a long quest by Ju Jaehyung for a way to shape the images he saw in his dreams. With the aid of Chinese ink and an enormous palette of paint, he has painted a roll of special Korean paper. Thanks to the transparency of the material, he was able to take in the light that was finally let through.