Le voyage de Rabia
Young Rabia is taken by taxi with her husband-to-be to her parents-in-law-to-be. While her fiancé and the taxi driver chat about this and that, the driver also flirts cautiously with her. Restrained drama about relationships between men and women in a country where equal rights cannot be taken for granted.