Las Vegas, New York, Blackpool
The young German artist Sascha Pohle is fascinated by people who take on the identity of famous celebrities. In his film The Mad Masters, he records a series at a special convention with not only Elvises, but also Bushes and Clintons. In the film, he restricts himself to the Robert De Niros. People who do not only look like the star, but who have also learned his roles off by heart. Not without risk. De Niro is not amused and has good lawyers.