Jean Genet in Chicago
The strange reinterpretation of events surrounding the Democratic Convention in Chicago in 1968, seen from the perspective of writer Jean Genet. Among the people he met were Allen Ginsberg, William S. Burroughs, the Yippies, the Black Panther Party and the Chicago Police.