Headcharge
Menlibayeva pursues her shamanistic practices. Her regular actresses are active with sheep in a variety of ways in this extremely alienating work, that is in turn erotic, disgusting, elegant and mysterious. All of this cloaked in electronic music; rituals as they have never previously been conceived.