Hamdi and Maria
The Palestinian Hamdi and his daughter Maria survived a bomb attack (that went off course). The severely wounded and permanently handicapped Maria has to be nursed in an Israeli hospital. Timor Britva gives a face to the concept of collateral damage and also looks at the case that gripped the media for months.