Goujonnette and the Witch of the Windmill
An experimental film that looks like a fairly ordinary one. A minor drama with two women. A narrator's voice in English in this Japanese film disrupts the ordinariness of the film. The English narration seems to lead a life of its own, but obviously influences the images. An ordinary film that sounds like an experimental one.