Dianthus
An abstract film about the flower and the symbolism behind it: passion. First of all, the passion ending in death (passion of Christ), then its symbolic changes to the passion of lovers, passion always coming all of a sudden and transforming everyday life, whether you like it or not. A stormy and short feeling.