Camp Series #2 was shot at a duck hunting camp owned jointly by a relative. It was festooned with ‘sport hunting’ iconography that echoed a certain mid-century notion of maleness. Guns, stuffed animals, booze. During a visit with my family, I watched my young son explore and react to the space. (JP)