Cabinet
A film about entering and escaping from life. The phase in which someone wakes up and is finally sucked out of it again: 'Nothing weighs heavier than light and air - this breaking in entry - so a body starts, ends and remains deeply interred: afloat, aloft.' (Stacy Doris)