In the unspoilt landscape of the land of his ancestors, the Blood Reservation in Southern Alberta, the dancer/choreographer Byron Chief-Moon allows his movements to be led by the surroundings. The camera follows the movements of the waving grass and the clouds passing slowly, changing to the choreography of the dancing body.