Brain Surgeon
This film forms part of the series 'Obstructions' about human actions and skills; about maintenance, repair, production and creation. Here we follow the well-known Turkish brain surgeon Ali Zirh who performs a brain operation with incredible control on a patient who has become paralysed on the right side.