Bowled Over
Sietske Tjallingii primarily allowed herself to be inspired by The Big Lebowski, the long travelling shots of the Coens and their graphic, occasionally abstract images, as with all the white in Fargo. She also refers to the cold-blooded violence in their films. Homage to the Coen Brothers turns into a true bowl-o-drama!