Black and White Trypps Number Four
‘Jesus Christ, look at the white people, rushing back. White people don't care, Jack...’ Using a 35mm strip of motion picture slug featuring the recently deceased American comedian Richard Pryor, this extended Rorschach assault on the eyes moves out of a flickering chaos created by incompatible film gauges into a punchline involving historically incompatible racial stereotypes.