This film presents a series of flickering frames of primary colors to groaning tape manipulations. ‘Though I have worked extensively in various media, from music to poetry to film to performance to multimedia and installation art, there is a single thread that runs through most of my creative work: I am fascinated by the potential of light and sound to produce sheer magic.’ (V. Grauer)