A Covenant Adam
Hidden gestures are revealed as lines must be crossed. Memory and the loss of - navigated through family history and myth. Super 8mm home movies, Incredible Hulk ink transfers, and childhood confessions about god and superheroes resist against fragmented texts in an unpromising haze. (AH)