Zoo
A woman is taking pictures of cages in a zoo. The ‘caged’ animals stare back at the woman and follow her with their eyes. The viewer and the object change places. The woman plunges into deep water, where a game of violent underwater rugby is on. She surfaces to breathe, but the stares of the animals and the camera's view block her escape route. In desperation she makes an extreme decision. Intriguing fiction with many references to the history of cinema.