Who by Water
Hundreds of travellers are about to sail and gaze vividly into the camera before disappearing for good over the horizon. The powerful context that Morrison creates for the reused archive footage gives his portraits a new and significant meaning. Bill Morrison: ‘In staring back at them we contemplate our fate.’