Waiting for Felipe
Two Italian policeman are standing waiting for a procession with important people to arrive. First the camera shows only them, getting extremely bored, then it zooms out to the fuss surrounding the arrival. We end on the two men. A one-take documentary about waiting for the end of an uneasy situation.