Sometimes the supernatural lingers plainly in the most ordinary places, secret only in as much as its trace goes unnoticed. This film, full of ghosts, is both a letter to an alchemist film maker and a quiet tribute to the vanishing art of celluloid. One of the ghosts is that of Athanasius Kircher, the inventor of the first Magic Lantern (or Sorcerer’s Lamp), whose image passes fleetingly in the film.