The Art of Overhead Presents......
Katrin Betghe projects light, colour, abstract forms, textures and pictures on walls, rooms or urban environments accompanied by the sound of Für Diesen Abend(Stefan Funck and Gregory Büttner) developing a kind of abstract storytelling. MIKOMIKONA experimentally investigates the dynamic transformability of sound into image, image into sound and the effects of cross media interference. Mikomikona is Birgit Schneider and Andreas Eberlein.