Poster
It is 27 May 2002 on the motorway to Kiev. We follow insignificant chitchat that is heard in the cars as they drive along the road this morning. It is a day like any other. Until suddenly a sign appears beside the motorway: ‘Kill All Jews’. For one it is a boyish prank, for the other an appeal to latent feelings while others would prefer to pretend they haven't seen it. Short fiction film based on a true event illuminating a bruised spot in Ukrainian society.