Peng-Peng
Intriguing montage of found-footage from diverging sources. Amateur nature shots frame several fragments from porn films. The new ordering makes the once so simple material - porn and amateurism share their simplicity - complex and in a certain sense hermetic. The flatness becomes poetic.