My Prince
Oppressive mixture of diary and (sexual) fantasy. The film maker also literally bares herself when she repeatedly stands in a corridor waiting for the inevitable. She is fascinated by the true story of a sadistic kidnapper, whom she links with her own Prince Charming. Sadomasochism without whips. The master rules with the spirit. Won the grand prix at the Image Forum Festival.