Mum 'n' Dad
To take the subject to its deepest depths, director Faruk Loncarevic has chosen the form of a reality show for his first feature film. Using this voyeuristic and nowadays so popular TV genre allows him to unveil the most intimate realities of those non-romantic moments in life people prefer not to talk about. But unlike the TV genre, his protagonists are not young and beautiful. A daring and surprising experiment. (LC)