Maria Callas
A fictional memory of the author’s dreamed-of alter ego, Maria Callas, leaving her Paris apartment in 1983, followed by the shaky gaze of a camera/fan. A movie balancing between sadness and happiness, past and present, fiction and documentary and that also addresses (gender) roles in the relationship of the subject looking and the object of the gaze.