A projector in a room spills the contents of a film reel onto the floor. For the interval in which there is no visitor, the projector must remain running with the lamp on. A projectionist in attendance re-threads the projector with a full reel of film only if and when a visitor is present in the gallery. Over the course of the exhibition there will emerge an uncontrollable growing heap of entanglement flooding the gallery’s floor. A light spill, so to speak.