Les signes
In a small port town, a young mother and her two sons, Daniel and Samuel, have been waiting more than 10 years for the return of the father. While she was pregnant with the youngest, he suddenly left, everyone assumed aboard a fishing boat. Since then nothing more has been heard of him. That same day, a ship sank; neither the wreck nor the crew were ever found. The three who stayed behind continue to hope.