Lauberhornrennen im Sommer
The Lauberhorn ski race, the longest in the world, is taking place in the summer this year. Ten thousand wooden slats laid out in a perfect course that the skiers could never make themselves. As a spectator, we get inside the skiers who race down at a dizzying speed. Accompanied by a live commentary.