The talented film maker Rafi Pitts refers in his latest film to classic Iranian cinema that approaches reality meticulously. Pitts also makes grateful use of non-professional actors, who often perform their normal work in familiar surroundings. His indirect way of telling the story creates space for breathless, almost painfully beautiful and timeless images. It is film making like writing a haiku, in the course of which the right chord is very cautiously struck with great precision. (KB)