int.16/54//son01/30x1
As lyrical as a hardcore abstract video can be. A transformation of black-and-white into a glowing orange which resembles a sunrise, or the transition of a b/w film to colour. At the beginning, pulsing white squares conquer an abstract space and at the end it seems we can hear the sound of waves at the sea’s edge accompanied by a symphony of gliding, circling figures.