Induction
From nowhere, a black man looms up in the house of a rich, white couple. He looks like a shaman, an African priest. Provost creates an alarming, mysterious world filled with fear and alienation, eagerly exploiting the manipulative opportunities offered by cinema. About the fear of intruders.