This performance was first presented in 1971. It involves three 16mm projectors, each with a short loop of full-screen, changing colours. They are projected onto the same screen - the centre image large and the two side images smaller and superimposed into the centre of the larger screen. The performance is concerned with the presence of the body and its complex colour shadows. The action begins with touching the screen and - passing through the space of the audience - it ends at the projectors. The action is timed to an audio tape of breathing. Though improvised in detail to fit the particular time and place, the action follows a consistent pattern that has changed little since the first performance.