Herzog and the Monsters
The small Herzog almost gets lost in a forest full of monsters, or are they letters? A graphic fairytale in digital cut-out animation full of books and letters, about the wealth of language. An imaginative graduation film from the Digital Design Studio of the Glasgow School of Art.