Her Mona
Klaus Telscher's extensive oeuvre reveals different stylistic tendencies: in addition to biting parodies there is also a poetic, atmospheric, autobiographical side. In Her Mona, Telscher placed a male Mona Lisa on a rock in front of a waterfall - and simply called it a 'song contest'. (Arsenal Experimental, Berlin)