In his feature debut Mikhanovsky, who was born in Russia and lives in the United States, tells the story of a young Brazilian fisherman. Jusce (17) dives for crab to earn money to buy a boat of his own. His future is in the coastal village where he lives and dives and nowhere else. But he has a second dream. He also hopes for the pretty Ana, who lives with her child and her mother and watches lots of soaps on TV to escape from village life. When Rogério, an ambitious young man, returns from the city with commercial and big city plans for the small village, Jusce’s chances take a turn for the worse.