Euthanasia
Becky has passed her driving test and with her best friend Sam, her mother let her borrow her car. Really excited, they drive around the neighbourhood. Then they accidentally run over Becky’s cat and are forced to make decisions about life and death. Grotesque coming-of-age comedy filled with delightfully irritating teenage pathos.