En attendant Ben Gourion
Israeli border formalities forced Norma Marcos to spend several weeks in Bethlehem with family while her film crew was waiting for her in vain elsewhere. The film maker used the time to record everyday life near the wall, primarily by interviewing her little niece, who thought that was pretty annoying occasionally.