Don't Leave Without News
Shot in modern-day Armenia, don’t leave without news portrays a series of chance encounters based on documentary footage, excerpts from field recordings/interviews and narrative insights given on the way. There are no famous landmarks or distinct ethnic symbols to clue the viewer. Disparate imagery includes Russian children doing cartwheels on a deserted road, men playing soccer in an open field nestled in the mountains, a tightrope walker impressing tourists and two villagers on a pilgrimage to a buried ancient cross stone.