Deep Space One
Eight years ago, Deep Space One was launched: an ion-driven unmanned rocket that is still on its journey through space. In this triptych, Peter Garfield takes us on a similarly dizzying journey through various dimensions. The camera glides through a landscape, through a decor, through a room, straight through walls - without having to stop once.