Clear to Engage
One of the ongoing concerns of Sanborn’s work has been the investigation of public images and private perceptions. Clear to Engage is a careful deconstruction of one of the most revealing recordings made during the most recent Irak war, the elimination of a couple of soldiers via satellite command.