Child's Teasing is a meeting of two points of view: a newly born child and his ‘new’ father. They look at each other and cannot believe their eyes. The father holds a camera in his hands and doesn't know whether to laugh or cry. The baby feels the same but is unable to leave. The father teases him shamelessly.