By the Suez Canal
It is certainly not the intention that film is made along the Suez Canal. It is even dangerous. An actress (Carmen Merinero) walks along the military fence. Poetic words do not bring the historic water any closer. The literal and metaphorical distance is beautiful and painful at the same time.