Ballad of Maria Lassig
The Austrian artist Maria Lassnig tells us the story of her life in 14 verses, beginning with her birth and ending with her life as it is today. Simultaneously - in the background - we see the story as animated drawings, full of irony, humour and wisdom (Sixpackfilm, Vienna)