And We All Shine On
An ill wind is transmitting through the lonely night, its signals spreading myth and deception along its murky path. Conjuring a vision of a post-apocalyptic paradise, this unworldly broadcast reveals its hidden demons via layered landscapes and karaoke, singing the dangers of mediated spirituality. (Michael Robinson)