An Open Letter to All the Terrorists of the World
A roaming man in a night-time street. Offscreen, Super La Palma recites his letter to Al Qaeda and all the other terrorists in the world. He invites them to visit his beautiful and peaceful island of La Palma where they can confront a superhero like him. Not a political pamphlet.