Agitated Screams of Maggots
New work from Kurosaka Keita whose Sea Roar was presented in last year’s Rotterdam programme. This new work is made for the band Dir En Grey, which defies categorisation and is gaining a broad base of support all over Europe and the US. Kurosaka made an animation based on their music exemplifying his fascination for violence and relationships.