You Were There With Your Friend Frank
A man goes looking for the people behind an appeal in a teenage magazine in 1980. For instance Annelie, who was looking for Jörgen, whom she met at a concert. Did she ever find him? Last part of a trilogy about the story behind old personal messages is a mixture of a detective thriller and a story about ordinary people.