Untitled
A flashlight that moves of its own accord; fighting youths; the decapitation of a fly. Or two flies. Or three. In this meticulously designed collage of images, Sefer Memisoglu allows the scenes to repeat themselves as if in a counting rhyme, each time with a minor change. Everything eventually melts into one, into a closed universe. In it, childlike innocence and cruelty are very close together.